طالع بینی انتخاب همسر

چینی - هندی - مصری - متولیدن زن و مرد دوازده ماه سال

طالع بینی انتخاب همسر

چینی - هندی - مصری - متولیدن زن و مرد دوازده ماه سال

کسب رتبه اول آزمون ارشد تاریخ بعد از 8 سال وقفه تحصیلی

سرکار خانم حیدری از آن دسته انسانهای مثبت اندیش و پرانرژی هستند که از همان اولین برخورد امواج مثبت خود را به مخاطب خود انتقال می دهند و ما نیز از صدای انرژیک ایشان و لطفی که به جی5 و مجموعه همکاران داشتند بهره بردیم ایشان از جمله افرادی هستند که

هر چقدر موانع بیشتری در راه رسیدن به اهداشان ظاهر شوند، ایشان آنها را  دلیل بیشتری برای رسیدن به هدف می بیند تا ایستادن و نظاره کردن، او از موانعی می گوید که پی در پی در مسیر کنکور ارشد با آن مواجهه بوده از موانعی همچون، وقفه 8 ساله در ادامه تحصیل، اشتغال به کار در محیط بیرون که گاهی تا 8 شب طول می کشید، تغییر رشته از رشته حقوق به تاریخ، تأهل و مشکلات جسمی که برای همسرشان حادث شد، بیماری ارتروز گردن که نوشتن را به ایشان بسیار مشکل می ساخت، و کمبود شدید وقت و در نتیجه عدم شرکت در هیچ گونه کلاس تقویتی و اضافی و ........
با این حال با درخشش فوق العاده ای نفر اول ارشد تاریخ آزمون آزاد شدند

 

، ایشان توانستند 89% از 100% امتیاز زبان ارشد را با موفقیت کسب کنند و نفر اول آزمون شدند و با هم پای صحبت های دلنشین ایشان می نشینیم.
-شروع آشنایی با جی5 : همیشه مطالب شما را از سرگذشت افراد موفقی که با جی5 موفق شده بودند را در مجله موفقیت می خواندم، کم کم به این باور رسیدم که من هم روزی به چنین موفقیتی با جی5 دست خواهم یافت و در نتیجه جی5 را و همچنین جهت های 504 واژه را خریدم و شروع کردم.
-فکر می کردید که روزی شما هم در همین صفحه به عنوان فردی موفق مطرح شوبد؟
اتفاقاً من دقیقاً آن را پیش خودم تصور کردم، به همین خاطر به همه عزیزانی که دانش آموز هستند و برای مقاطع بالاتر و آزمون ها آماده می شوند پیشنهاد می کنم تصویرسازی کنند و این مصاحبه ها را بارها و بارها بخوانند و تصور کنند که آن شخص موفق خودشان هستند. این قانون جذب است، هر چه را فکر کنیم همان را جذب می کنیم، پس بیایید به موفقیت فکر کنیم تا آن را به دست آوریم.
-پیشنهاد بسیار عالی است، خوب حالا از نحوه مطالعه خود بگویید؟
ببینید، من به واقع با مشکلات چند جانبه برای قبول شدن در ارشد مواجه بودم، مدرک لیسانسم را سال 84 از اهواز گرفتم و تا سال 88 یک وقفه طولانی عدم مطالعه درس را تجربه کردم از طرفی شاغل هم بودم و حجم کارم هم زیاد بود به طوری که گاهی به جای ساعت 4 که ساعت ترک مؤسسه بود مجبور می شدم تا 8 شب مشغول کار باشم، این در حالی بود که می خواستم وظایف زندگی زناشویی را هم در کنار کار و مطالعه به بهترین نحو اجرا کنم.
همه این موانع به یک طرف، 3 سالی می شد که دچار آرتروز گردن شده ام. به همین خاطر هنگام نوشتن اعصاب دستم واقعاً گاهی در حد کلافه کننده ای درد می گیرد و مرا دچار مشکل می کند، البته باید همین جا از همسرم که با فداکاری حتی در نوشتن جی برگ ها به من کمک می کرد و در آن شرایط به من روحیه می دادند تشکر کنم.من با وجود همه این مشکلات، که هر کدام به تنهایی می توانند انسان را دلسرد کند با همراه همیشگی ام جی5، به سمت اهدافم، بی وقفه و پیوسته، اگرچه آهسته، حرکت کردم......
-نتیجه؟ اینکه موفق شدم با استفاده از جی5 و جی برگ های آماده 504 واژه 89% آزمون زبان ارشد را بزنم همین جا می خواهم از کسانی که این جی برگ ها را به خاطر دقت فوق العاده ای که به خرج داده اند تشکر کنم.
-اعلام نتیجه آزمون؟ بیرون از محل کارم بودم، هرچه قدر تلاش می کردم تا وارد سایت شوم و اعلام نتایج را ببینم، ترافیک سایت اجازه نمی داد، بالاخره برادرم هم دست به کار شد و مشخصات مرا وارد کرد، البته تلفنی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه گفت موفق شده، حالا می خواهم ok  کنم،آماده ای؟ گفتم من که می دانم قبول نمی شوم! ولی خوب ok کن! او هم بعد از گفتن بسم الله ok کرد، بعد با تعجب گفت ووه ه ه!!! تبریک می گمرتبه ات 1 شده! اول باورم نشد بعد دیدم واقعاً جدی است، خیلی خوشحال شدم، بی درنگ تلفن همسرم را گرفتم و او را هم که منتظر اعلام نتیجه بود با این خبر غافلگیر کردم، آنجا بود که به اعجاز شگفت انگیز جی5 بیش از بیش باور پیدا کردم.
البته من همانجا یک قول به جی5دادم که هرگز آن را تا رسیدن به مقطع دکترا و بعد از آن رها نکنم، جی5 ایی که واقعاً در یادگیری زبان انگلیسی و به خاطر سپاری مطالب حساس تاریخی و درسی به من کمک شایانی کرد.
-توصیف واژه جی5 : جی5 برای من یک مفهوم دارد : (یادگیری) آهسته، پیوسته ولی همیشه! وقتی با جی5 چیزی را یاد می گیری می دانی دیگر برای چند ماه و یکسال نیست برای همیشه عمرت آن را به خاطر خواهی داشت، هر روز گام های کوچکی برمی داری و همین کوچکی گام ها به تو امید می دهد که در هر شرایطی می توانی ادامه دهی و پیوستگی را حفظ کنی و در آخر یکباره میوه و ثمر تمام تلاش را با موفقیت نهایی دریافت می کنی.
جی5 و دیگران : اتفاقاً برادرم هم امسال توانست در رشته مورد علاقه اش، مهندسی مکانیک موفق شود، من جی را به او توصیه کردم و او برای دروس تخصصی اش و همچنین عربی، از جی برگ های آماده جی5 استفاده کرد و خیلی راضی بود.
-جی5 و اراده : البته من کوچکتر از آنم که بخواهم چیزی بگویم به ویژه برای کسانی که نفر اول دکترا و هر آزمون دیگری می شوند ولی باید بگویم که واقعاً با این مشکلاتی من داشتم و توانستم با جی5 چنین نتیجه ای بگیرم، جی5 یک عامل فوق العاده است. کاری می کند که شما آهسته ولی پیوسته که تعبیر دیگر «اراده» است به راهتان ادامه دهید، پیوستگی و تداوم در حقیقت همان اراده است بنابراین می توانم بگویم جی5 نه تنها وسیله تقویت حافظه و یادگیری است بلکه ابزار تقویت اراده هم می باشد.
-جی5 و وقت های مرده : شاید یکی از بزرگترین مزایای جی5 همین امکانی است که به ما می دهد تا از کوچکترین وقت های خود استفاده کنیم هرچند این زمان در حد چند ثانیه باشد برای مثال من در مؤسسه ای که کار می کنم کارم به گونه ای است که همچون بانک ها ارباب رجوع زیادی داریم ولی من از کوچکترین وقت خودم که در حد چند ثانیه است استفاده می کنم و چند جی برگ را که در داخل کیف کمراهم می باشد مرور می کنم و یا این کیف همیشه در روی داشبورد ماشینم است و در ترافیک ها برای چند ثانیه آن را باز کرده و جی برگ ها را مطالعه می کنم حتی وقتی به مهمانی ها می روم جی برگ ها را به گونه ای در کف دستم قرار می دهم که زیاد به چشم نیاید و در هر فرصتی آنها را مطالعه می کنم و همینکه از مهمان ها کسی بهم نزدیک می شود آن را در کیفم و یا جیب می گذارم تا مهمان محترم احساس بی احترامی نکند، جی5 واقعاً از این نظر در نوع خود بی نظیر است.
-جی5 و خانواده : حالا دیگر خانواده ما و بسیاری از آشنایان نزدیک، همه جی5 را به خوبی می شناسند و با استفاده از آن نتایج خوبی گرفته اندآخرین آن همانطور که خدمتتان عرض کردم برادرم بود که با کمک جی5 توانست در رشته مورد علاقه اش،مهندسی مکانیک، قبول شود و این موفقیت را مدیون جی5 است، البته جی5 در خانواده ما یک نقش بیشتر هم بازی کرده است، و آن کمک همسرم به جی برگ نویسی من بوده که من همیشه از کمک های عاطفی و بی دریغانه اش، از او متشکرم. می شود گفت که جی5 باعث شده حتی در زمان درس خواندن و مطالعه که طبیعتاً یک تنهایی اجتناب ناپذیری در پی دارد، ما با کمک جی5 آن لحظات را هم در کنار هم باشیم و همدیگر را حمایت کنیم.
-جی5 و صرفه جویی اقتصادی : من خدای ناکرده منکر مشاوره و یا شرکت در کلاس های کنکور نیستم و آن را نفی نمی کنم ولی می توانم با جرأت بگویم که اگر خانواده احساس می کند که هزینه های این چنینی باری بر دوشش ایجاد می کند می تواند از جی5 وجهت های آن (جی برگ های آماده) استفاده کند، شاید در آغاز نیاز به مبلغی سرمایه گذاری باشد ولی بعد از آن جلوی بسیاری از هزینه ها گرفته می شود و باعث می شود تا صرفه جویی خوبی اتفاق بیفتد البته یکبار مبلغی پرداخت می شود ولی سالها و حتی دیگران می توانند از آن استفاده کنند برای مثال من خودم جی برگ های عربی را برای تقویت عربی خودم تهیه کرده بودم، امسال برادرم که برای آزمون آماده می شد آنها را در اختیارش گذاشتم البته همین جا تأکید می کنم اگرچه این کار سخاوتمندانه است و در جای خود ارزشمند ولی اگر وسع مالیمان اجازه می دهد بهتر است هرکسی برای خود تهیه کند تا اقتصاد نشر هم کمکی شده باشد و هم جی برگ های ارزشمندمان از دستمان خارج نشود.
-جعبه جی5، جعبه سیاه هواپیما؟منظورتان آن است که چه تشابهی بین این دو جعبه وجود دارد؟ خوب واقعاً عمیق ترین تشابه بین این دو جعبه ثبت همیشگی اطلاعات در هر دو است، وقتی اطلاعاتی وارد هرکدام از این دو جعبه شود دیگر برای همیشه ماندگار می ماند تصور کنید حتی در یک حادثه سقوط ناگوار یک هواپیما هم تنها چیزی که قابل اعتماد است و می شود به دنبال آن گشت و به آن اتکا کرد همین جعبه است، در یادگیری هم همینطور واقعاً تنها و تنها وسیله ای که می شود به آن اعتماد کرد تا مطالب را وارد حافظه دراز مدت کند و یاد گرفته های ما را «جاودانه» کند همین جعبه است، واقعاً که بین این دو تشبیه عجیبی از این نظر وجود دارد.
-جی5 و تأسف؟! جی5 واقعاً چنان اثربخشی در یادگیری دارد که در هر سنی وقتی وارد چرخه یادگیری انسان می شود باعث می شود که این جمله را در ذهن خودمان تکرار کنیم «ای کاش زودتر از اینها با جی5 آشنا شده بودم». من واقعاً وقتی به گذشته برمی گردم و می بینم که اگر در 20 سالگی از جی5 استفاده کرده بودم الآن چقدر لغت و کلی مطالب دیگر را در حافظه درازمدت خودم داشتم که متأسفانه الآن بسیاری از آنها را فراموش کرده ام به همین خاطر به همه و به خصوص به کسانی که برای یک آزمون خودشان را آماده میکنند و یا در حال یادگیری زبان هستند توصیه می کنم که از همین امروز کار با جی5 را شروع کنند و مطالب را به جافظه درازمدت خود بفرستند، ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد